Ayca Merhaba anneler saglık ocagının verdiği damlayı kullanan var mı? Memnunmusunuz kabızlık yapıyor mu ve bu damla nezamana kadar kullanılıyor?
CemreKerem Ayca kabız yapmadı bizde, oğlum 1 yaşında doktor bir süre daha kullanmami istedi .. sanırım bebekten bebeğe değişiyor
CemreKerem Alyask oğlumda ilk zamanlar kusma yaptığı için ben de sizin gibi yaptım ama doktor pekmez yeterli olmaz damlayi pekmez ya da meyve suyu ile hiçbir şey yoksa su ile karıştırıp verin demişti .
Alyask CemreKerem bende 4 gün sonra kontrolde sorcaktım bunu çok tesekkürler su ıle verıyım o zaman bende kabızlık huzursuzluk yaptığı ıcın kullanmadım o Damlayı
Aysegulemiraras Kabız yaptı biz de . Doktorumuz onun yerine baska şurup verdi ama onu da oglum içemedi midesini bulandırdı. Bikac gündür vermeyi biraktim ben de
Gmzhrn Ayca baanada gecen gün verdi fakat içeriğini görünce kullanmadım. Doktorumuza özel yazdoracağım bu hafta
Zeykemk26 Ayca ben saglık ocagının hıcbırseyını kullanmıyorum d vitamınınıde dısarıdan alıyorum kan damlasınıda. Purferro kullanıyorum memnunum
G_ADAN Ayca ben veriyorum kabızlık yapmaı ama 2 3 günde bir veriyorum. Onun dışında her gün pekmez de veriyorum
Zeynebinannesi [bilinmeyen] benim bebeğim alerjik.. sidefer yanetki yaparmı iyi mı .. içerişi..dr sordum 6 aya kadar bıtkısel yol dedı :(
Derinsum Ayca ben kullanıyordum aslında kabızlık gaz yapmadı ama o damladan sonra sürekli kusuyordu bıraktım o damlayi şimdi kusmasi falan yok