petek-badee Çilek vs koyulur mu kızlar.? Yada neler konur. Doğrumu dur? Yoksa mevsimine göre hemen taze mi vermeliyiz? Teşekkürler şimdiden
CankizimRavzam petek-badee cilek cikarinca degisik oluyor ya eziliyo tadi falanda kalmiyor ama kayisi falan saklayabiliriz bence ben kistan bal kabagi almistim kizima halada veriyorum 😊
Sarisey petek-badee ben taze fasulye bezelye bamya enginar koydum. Cilegin mevsimi gecti zaten. Digerleri de bahcemizden olduğu icin onlari koydum
ZyNpYigit petek-badee 1 yasina kdar cilek ve sut onerilmiyorr bezelye elma armut seftali kayisi puresi yapip dolba atblirsnz aklma glen bunlr
Tubisshamis petek-badee ben bebeğim için soyulup çekirdeği çıkarılan kırmızı üzüm ve şeftali dilimlerinden oluşan poşetler koymuştum. Meyve püresi yapıyordum. Bebeğim severek de yedi. Tavsiye ederim size de
Birkoalaanasi Buzluğa hiç meyve sebze koymadım. Her mevsimde taze taze yemek daha güzel. Kışında meyveler sebzeler var. 🍒