Ben 5.ayına kadar babynesti koyuyordum beşiğin içine dönecek alanı kısıtlı oluyordu dönemiyordu daha sonra zaten dönsede artık durabiliyor kollarının üstünde diye çektim bide ben çıt sesine uyanan biriyim hemen kalkıyorum kıpırdadığında sizin uykunuz falan da ağırsa gece için beşiğin içine top şeklinde çıngıraklar oluyor ben onu da ne olur olmaz diye ondan uzakta beşiğin köşesine katıyordum hareket ederse yuvarlanıyor belki onun sesine kalkarsınız