Merhabalar arkadaşlar soobe mağazaları toptan kapanış vermiş bütün her şeyi indirime sokmuş diye bir instagram indirim sayfasından haber aldım ve bir şubesine gittim gerçekten kapanış vermiş bende internet üzerinden alışveriş yapayım dedim kapıda ödemeye artık ücret ödemeyeydim deyip ( her zamnda öderim ne olur ne olmaz kredi kartı bu derim ) kart ile ödeme işlemi yaptım ve anında ücret kesildi ürünler stokta yok yazısı ekrana çıktı ve günler geçti hala ürünler hazırlanıyor yazıyor başına gelen varmı bu durum. Instagram hesabından mesaj attım
Şu anda genel bir gecikme mevcuttur. Gecikme hakkında seper kısmında notumuz mevcuttur. Depomuz siparişlerinizin kargoya teslim edilmesi için çabalarını sürdürüyorlar. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza mesajla bilgi iletilecektir. İyi günler dileriz.
Diye mesaj yolladılar ürün gelmeme durumu olmaz.degil mi yâda iade yapabilirmiyiz dedim görülüp cevap verilmedi