K.bakmayin boyle soruyla geldim ama esimin dün aksam karni cok agridi (kabiz) sabah gecti ve yine 2 saattir agri çekiyor ve inliyor agridan wcye cikamiyor, benim essek kocam hergun 2 bck litre gazoz iciyor buaralar buyuzdenmi acaba dicemde sizden yardimim ne yapabilirim onerdiginiz bsey varmi kabak kefir disinda verdim ama hala ayni agri kesicide ise yaramiyor ve inatla doktorada gitmiyor belki onerebileceginiz birsey vardir ?