İyi akşamlar 1 ay 23 günlük bebeğim var gece uykusunda kundak yapıyorum ve kendi uyanmasını beklesem 4 saati buluyor uyanması doktor kontrolümüz bir hafta sonra soramadım o yüzden . Sizce 4 saat çok mu ? kaldırmalı mıyım beslemek için sizler ne yaptınız ve yapıyorsunuz ?