Maviseyyah Merhaba anneler, Sezaryen sonrası kurdeşen olan anneler, hangi dr a gittiniz? Bu hastalık doğum sonrası ne kadar sürdü? Doktorunuz ne dedi?
Slmkhrmn Maviseyyah ben de çok fena kasiniyordum ama doktora gitmedim bacaklarimin çok kasiniyordu gerçi hala ara ara kasiniyor kendiliğinden geçti ama dayanamadigim zamanlarda kanatircasina kasiyirdum valla
Fulyag Maviseyyah herhangi bir tedavi uygulamadık sadece kaşıntı için losyon kullandım ve bazı yiyecekleri kurdeşen geçene kadar yemedim 3 4 güne geçmişti
Oznurfurkandeniz Maviseyyah merhaba ben de bir bucuk ayı gectı sezeryan oldum doğumdan sonra bütün vücudumda kaşıntı başladı dr a gıttım kurdeşen dedı emzirdiğim için şimdi ilaç veremem bebek küçük geçmezse gel yazarım demişti ıkı adet krem verdı biri fenistil diğerını hatırlamıyorum bunu sadece bır hafta kullanıcaksın demıstı. Ikısını de kullandım hafıf azalma oldu ama hala gecmedı özellıkle gecelerı maff 🤦🏼♀️ Dün gene gittim cildiyeye artı ellerimde parmak araları egzema olmuş o da ayrı dert krem ve ilaç yazdı bu sefer Bugün kullanmaya başlıcam bakalım iyi gelicek mi inşallah iyi gelir geçer de ben de size söylerim bazılarının hemen gecıyor kısa sürede bizim uzun sürecek anlaşılan 😖
Aybuke_ Slmkhrmn aaa bende sadece bende oldu sandim hic doktorada gitmedm hep bacaklarim kabarck kabarck kanattm cogu kez gecer insallah kendi kendine
Elf_asel Cildiyeye gitmiştim kortizonlu iğne verdi ama emziremiyeceğim için kendiliğinden geçmesşni bkledim 1 hafta kadar sürdü.
Maviseyyah yasmin2222 36 gündür içtiğim haplar ve bir kere yapılan iğne işe yaramadığı İçin soruyorum
aysnrynk Ben de üç defa cildiye muayenesi ve ilaç tedavisine rağmen geçmemişti en son doktorum üniversite hocasına gönderdi. Adamın da verdiği ufak bi antialerjik bi hap. Bi iki tane merhem. Ama en önemlisi de kaşımamamı söyledi. Kaşınıyor ama dedim kaşıma dedi. 🤦🏻♀️ Sudan bi süre uzak dur dedi yazın ortasında beş gün banyoya girmemiştim. Kolonya ya da başka bişey daha kötü yapar kullanma. Evde de olabildiğince az giy kıyafet değmesin dedi. Şort ve atletle dolaşmıştım o sürede. Üç güne geçmişti. Bi de stres yapıyorsundur fark etmesen de içini ferah tut papatya çayı gibi bişeyler iç sakinleşmek için demişti. Genel olan bişeymiş bu sezaryen sonrası Kardelen/ürtiker, bi aya geçer mutlaka dedi. Bi de benim bütün vücudumda vardı. Artık bebeğimle ilgilenemiyordum kaşıntıdan ağlıyordum. Dediğim gibi kaşımadım ve geçti🙋🏻♀️ Hatta eşimle dalga geçeriz hala kaşınıyor kaşıma kaşınıyor ama kaşıma diye 😂
Oznurfurkandeniz aysnrynk size verdiği ilacın adınınhatırlıyor musunuz bana da küçük bir hap vermiş emzirdiğim için yarım iç dedi
Guguk aysnrynk merhaba antialerjenik hapın ismi neydi? Emziriyor muydunuz? Emzirirken kullandırdı mı doktorunuz merak ediyorum da :( ayni dertle uğraşıyorum
aysnrynk Oznurfurkandeniz advantan diye bi krem kullanmamı söyledi sadece, bi de dediğim gibi kaşımamamı söyledi 🤗 içini biraz ferah tutmaya çalış İnan ki işe yarıyor 🙋🏻♀️ Ben Doğumdan sonra kahve çikolata yiyin demişlerdi ben de günde üç dört tane kahve içiyordum Türk kahvesi ya da filtre kahvesi o da beni geriyordu herhalde kesince biraz daha rahatladım. Eğer öyle bişey yapıyorsan ona da dikkat et istersen 🤗
Gunaydingece Bende post acacaktim. 19 ekimde sezeryan oldum ve 18 kasimda kurdesen basladi. 3 cildiye dr u ki birisi prof bir suru ilac degistire degistire verdi. Gram azalma olmadi. 3 gun prednol vuruldum acillere gittim avil dekort yok hic azalmadi bile. Butun vucudum kasinti kabarti cok ama cok agladim. En son gecen hafta 4. Cildiye dr u atarax yazdi. Emzirenler hamileler kullanabiliyor dedi. 3 gun sabah yarim aksam yarim sonra sabah 1 aksam 1. Ve nerdeyse 2 aydir yaşadığım kurdesen 3 gunde gecti. Benimki tamamen stres kaynakliydi. Her dr a bunu soyledim ne agir ilaclad verdiler de atarx yazmadilar. Simdi cok sukur sifa nasip oldu. Rabbim size de sifa nasip etsin
Oznurfurkandeniz Gunaydingece atarax ı sıze ne doktoru yazdı ? O ilaç antidepresan değil mi emzirirken o ilac kullanılması ne kadar doğru sersemlık ve uyku yapıyor
Maviseyyah Gunaydingece bugün Memorial Şişli hastanesinde bir Prof a muayene oldum o da atarax şurup verdi almayacağım sanırım bu arada 67 günlüğüz henüz geçmedi
Tutulida Gunaydingece benimde tam 1 ay sonra başladı.hala atarax kullanıyor musun Tamamen geçti mi kurdeşenler
Maviseyyah Oznurfurkandeniz Dr a sormuştum bana da atarax şurup yazınca bebeğe geçer ama en kötü uyku yapar demişti kıyamam içmeyi düşünmüyorum ben de
Oznurfurkandeniz aysnrynk başta evet çok stresliydim ağlama krizlerine giriyodum hatta lohusalıkta ama simdi hepsı geçti çok şükür daha iyiyim ama kaşıntı kaldı işte bir bucuk aydır. çaya kahveye de cok dıkkat edıyorum mümkün olduğu kadar içmiyorum. Bi hap yazmıs şimdi yarım iç dedi dün gece başladım inşallah iyi gelir 🙏 yoksa insanın yaşam kalıtesıni bile düşürüyo bu kaşıntı
Tutulida Maviseyyah Merhaba bende ümraniyede doğum yaptım Aşağı yukarı aynı zamanda ve aynı süreçleri yaşadığımız için üye oldum Kurdeşende son durumunuz nedir