FtmYigitim Ahh kıyamam çok geçmiş olsun. ne zaman taburcu oldunuz? Biz hastanede sadece bir kere ağrı kesici fitil aldık. Başka ağrı kesici bile kullanmamıştık. Hiç ağlaması mızırdanması olmadı. Doktorunuza hemen bildirin huzursuz olduğunu. Ağrı kesici verir rahatlar yavru. Çok gazı olabilir. Sonuçta ameliyathane soğuk ve içi açılıyor çocuğun. Kakasını yaptı mı? O da zorluyor olabilir. Boşuna ağlatmayın hemen iletişime geçin doktorunuzla.