Merhaba kızlar 7 gun once sezaryen oldum fakat hala yürürken canım cok yanıyor ve ozellıklede ıdarara cıktıgımda cok fena canım yanıyor agrı oluyor bu normal mi ? Birde korse kullanıyorum ama gece yatarken cıkartıyorum dogru kullanımı nasıldır ? Smdiden hepnze tesekkur ederim