Arkadaslar elimde mama sandalyesi var kizima bir hevesle aldim ama gelin görünki 1 kere oturtmak nasip olmadi buraya resim nasil atiliyor bilemedim ama ılgilenenlere yardımcı olabilirim. Rengi krem ve kaliteli bir urun suanda trendyolda 600 liradan 476 tl ye inmis i satışta hem kiz hem erkek bebekleri için uygun ben kızım a almistm oglum olursa onada uyumlu olsun diye ama ne yazikki kullanamadım ve elimde kaldi 280 tl ye satıyorum.. hic kullanmadim arkadaslar ürün sıfır asla kırık sökük falan yok ayaklarindaki ambalaji bile çıkartmadım daha 👍