Benimki 2,5 aylık ben veriyorum valla 2,3 çay kaşığı :))) arada yoğurt çikolata reçelde tattırıyorum aman eskiden öle yapıyorlarmış.
eczacım baana dedikş annen seni neyle beslediyse sana nasıl yaptıysa sende çocuğuna onu yap kız kardeşim ebe oda su ver dedi hele ki yaz ayı hergün değil tabi ben bu zamaana kadar 2 defa verdim