Bende sezeryan olalı bir ay oldu. Dikişin sağ tarafında şişlik vardı o şişlik ortaya doğru yayıldı dikişin üstündeki sivilce gibi yerden kanadı ve şişlik indi. Şu an çok az akıntı var yarın hastaneye gitmeyi düşünüyorum inşallah enfeksiyon değildir 🙄