Annemmmm kuran kelamına verdiğimiz önemden dolayı bunlara saygı göstermek gerekiyor o yüzden usturuplu giyinmek gerek yani açık saçıklıktan değil islam zaten öyle emretmiş elbette ona verdiğiniz önem ve saygının belirtisi olarak dikkatli olunmalı. Mesela büyüklerimiz yanımızdayken bacak bacak üstüne atmayız, evimize gelen misafirler varsa atletle gezmeyiz özen gösteririz, iş görüşmesine giderken özen gösteririz çünkü karşı tarafa verdiğimiz önemi,değeri gösterir. İnşaAllah anlatabilmişimdir basit bir dille