Ebru38 bir ay önce sezeryan oldum yapıştırma ve jiletle aldığım için şuan çok kötü yarın kırkımız çıkıyor ağdayla alsam bişey olurmu ??
dewamkee Ebru38 canim benim 40 im cikti ertesi gun agdaya gittim hic bise olmadi ama benim normal dogum sen dikkat et dikislerine yinede sezeryqnli biri de yorum yapsin sonra git
1yenianne Orayı dikkatli aldır ben de 40 ım çıkınca gitmiştim ama dikkatli oldu bişey olmadı çok şükür