Myasmin doktor laktazm damla ve zinco gaz damlasını beraber kullanmamızı istemişti. Bir haftadır kullanıyoruz ikisini de. Evet, ıkınmaları ve ağlamaları eskisine nazaran bir miktar azaldı. Eskiden her gün ağlıyor hiç uyumuyordu, şimdi bazı günler iyi bazı günler kötü… Tam da işe yaradı diyemem. Damladan sonra birkaç kez yine memedeyken ağladı. Doktor, bu da işe yaramazsa alerji testi yapalım demişti. Bizde kolik belirtileri İki haftalıkken başlamıştı. Birçok gaz damlası denedik, örneğin en son nurse harveys şurup vermiştik, o da başlarda iyi gelmişti, tamam bu sefer oldu demiştim ama kullandıktan iki hafta sonra ıkınmalar, katıla katıla ağlamalar geri gelmişti.