Yeshim34 canım yeni geldim eve.kaka yapmama sorununu şikayetim ile ilgili olabilmesinin yanı sıra(alerjik bebek olduğundan şuphe ediyirdum da)normal da olabileceğini ,anne sutü alan bebeklerde 1 hafta kaka yapmamanın normal olduğunu (kimi doktor 10 gün diyor)şayet bir haftadan uzun sürerse tekrar getirmem gerektiğini söyledi.