Melyag01 Merhaba anneler✋🏻 Kızım 5buçuk aylık tahlil yaptırmıştık b12si 130ph çıktı Doktorumuz iğne verdi her hafta vurulsun diye bende pek vurdurma taraftarı olmadım ama içinde rahat etmedi bebeği bu iğneden olan var mı b12 yükseltmek için?
Deletedmom277 Melyag01 b12 sini muhakkak normal değerlere yükseltmeniz gerekiyor. İçinize sinmediyse başka doktora gidip ocean’ın sprey formunda olanı sorun
lalelikiz Melyag01 igne vurdurmayin bizimki cok asiri dusuktu b12 oceon spreyle kisa surede yukseldi. Bosuna yakmayin bebegin canini. Hemde temiz icerikli
E-nes Melyag01 benım oglumun dusuktu ıgne vurdurdum bu yuzden desteksiz oturamıyordu o ıgne sayesinde oturdu diyebilirim
Ebrudefne- Melyag01 kızım 10 aylık bizde şuan vurduruyoruz önemli bir vitamin o insanlarda boşuna okumamış bence yaptırmalısınız ve vitamin bu …
Melyag01 Teşekkür ederim yarın doktorumuza bunu sorucam 🙏 insan doktorlarada güvenemiyor artık o yüzden sizlerede danışmak istedim
Miran11 E-nes benim oğlumda da aynı sorun var yarın iğneye başlayacaz sabah vurdursam sıkıntı olur mu alerjik reaksiyon yapar mi acaba sağlık ocağında vurduracam
meslis Melyag01 benin oğlumunda o aylarda düşüktü hematolog iğne verdi vuruldu 2 günde 1 yarım doz 5 defa 700 e yükseldi ama yine düştü. Spreyin bu kadar yükselliğini bilseydim bende ondan alırdım.