LMNbsrr yarım saat sonra emzirmiş canım Belli olmuyo bazi doktor 3 saat emzirme diyo dedi doktordan doktora değişiyormuş bide ‘Yaptirmadim cektirdim ama ayni igneyi yapiyorlar bisey olmuyormus’ dedi bende yaptırıcam Eylül’de emziriyorum inşaAllah bir sorun yaşamam bende kırıldı maalesef ve beklemek zorunda yım