Kizlar bebeğim 7 buçuk aylık olacak. Ek gıdaya başlayalı iki ay oldu. Sebze yiyor. Yoğurt yiyor ama asla kahvaltı ve meyve yemiyor. Özellikle meyve asla. Anne sütü almadığı için zaten çok üzülüyorum. Muhallebi şeklinde de vermeyi denedim o şekilde de yemedi. Ne yapmalı 😔