Arya bugün büyüme atagina girdi sanırım, hic yanindan ayrilmayayim kucagimdan inmesin istedi. Normalde kucaga alistirdigimiz bir bebek degil, memesini-mamasini yer gazini çıkarır uyur. Ama bugün huysuz demeyim de cok korkmus gibiydi kuzum. Mememi emerken bile parmagimi sıkıca kavriyordu, mememde uyuduğunda yerine koymak icin kipirdadigimsa parmagimi daha da sıkıyordu korkar gibi. Bu durumu yasayan var mi aranizda? Mesela nelerle karsilasabilirim ne kadar sürecek? Bir de arkadaslar sütüm yetmiyor ve cok olmasa da ozellikle geceler rahat uyusun diye mama takviyesi yapiyorum, kötü hissetmeli miyim ya? Yani doymasina önem veriyorum anne sütü veriyorum surekli mememden sut gelmeyince ve hala doymamissa 60-90cc arasinda mama veriyorum. Bu sekilde besleyen anneler var mi aranizda, bu kötü bisey mi? Ne olabilir ki mama takviyesi yaparsak? Kafamda deli sorular:) yardım edin🙏😊 bu arada bebegim 1 ay 22 günlük ^^