K1996 Gulsah01 sadece mamayla besleniyor diye 5 bucukta başladım ama ben sadece agzına değdirdim sularının tadına baktırıdm 6 ayı gircez yarın corbalara falan baslıcam yoğurta
Burcistan bizede doktor 5. Ay kontrolünde yavaş yavaş başlayabilirsiniz dedi. Sebze püresi tattırdım ama sevmedi. :(
asyasare Gulsah01 5 ay 20 gunlukken yogurt ile tadimlara basladim. 3 gun kurali ile yogurt havuc kabak ve yumurta sarisi verdim. sonrasinda patates lor peyniri bezelye vs diye gitti. suan 6 ay 11 gunluguz henuz meyvelere gecmedim sebzeyi iyice sevsin tadini alsin diye bekliyorum. meyve tatli oldugundan sebzeyi reddetmesinj istemedim.
Deletedmom_16 Gulsah01 4,5 aylıkkençünkü maalesef sütüm yoktu ve Mama reddi başlamıştı. Ek gıdaya geçmek zorunda kaldım. Şuan 7 aylık ve herşeyi yiyor 🙏🏼 Pütürlü, taneli. Çok şükür güzel başladık umarım böyle devam eder
Rizeligelin Gulsah01 sadece mamayla beslendiği için 5. Ayına girer girmez başladık doktor 3 gün kuralına da gerek yok dedi şimdi 7 aylığız çoğu şeyi yediriyorum