Mom10 Merhaba hanımlar aranızda hamilelik döneminde ya da normal hayatında ITP(idiyopatik trombositopenik purpura) hastalığı olanlar var mı? Doğum sonrası ne durumdasınız, tedavi gördünüz ya da görüyor musunuz?
mammaofone Mom10 Merhaba. Bu hastalık benim kardeşimde vardı anaokulu döneminde. Hastanede yattı tedavi gördü. Sonrasında tekrar etmedi şu an 20 yaşında.
Mom10 Zk95 Yaklaşık 3 yıldır var bu rahatsızlık bende.İlk öğrendiğim dönemlerde 30 bin civarında seyrediyordu tedavi uygulanmadı takipteyim yalnızca.İki gün önceki ölçümde 114 bin civarındaydı.
Zk95 Mom10 sonrasında hiç kontrol ettirmedim. Şimdi sizde görünce aklıma geldi. Ama öncesinde yoktu böyle bişey hamileliğimde oldu
Mom10 mammaofone Tedaviyi çocukken mi oldu? Çocuklarda tedavisi mümkün ve daha kolay iyileşme sağlıyorlar fakat yetişkinlerde biraz daha zor malesef.