Nuralicihangir 20 gunluk bebegımın suratında sıvılceler bardı dogdugundan berı su andada dahada cogaldı varmı benle aynı durumu yasayan ve cozumunu bulan ? Dr gıtcez bu arada randevu aldık
Duygusm Nuralicihangir Yeni doğan aknesi diye aratıp bir görselleri karşılaştırın. Yeni doğan aknesi büyük oranda tedavisiz geçiyormuş. Bizde de vardı biraz, kendiliğinden geçti.
Aysekmnn Nuralicihangir bizimde öyle olmuştu doktora resmini çekip mesaj attım yeni doğan sivilcesi diyoruz bunlara 4 5 güne geçer eğer geçmezse diye krem vermişti ama biz almadık bir hafta da geçti çoğu bebekte oluyormuş sanırım yinede götürün gösterin içiniz rahat olsun
kerem_imm Nuralicihangir bizde de vardı 3 aylık olunca kendiliğinden tamamen geçmişti diye hatırlıyorum.
Nuralicihangir Aysekmnn ya gecmedı ama 20 gun oldu bıde cogalınca bakalım ne dıecek baya ucu beyaz sıvılce yanj
arzuerdogan23 Benim kızımda 20 günlük falandı çıkmıştı sonra bi hafta sürmeden kendiliginden geçti, sanırım her doğan bebekte oluyomuş.
Aysekmnn Nuralicihangir aynen bizimde öyleydi bende çok korkmuştum ama geçti fazla sürmeden etrafımda kime sorduysam bebeğimde oldu demişti
kerem_imm Nuralicihangir her bebekte değişiyor bence. Hepsinde sebep de aynı değil diye düşünüyorum. Umarım sizinki en kısa sürede geçer.
Nuralicihangir kerem_imm ınsallah gecer 20 gundur gecmedı aksıne cogaldı cocugunnkafasında bıle var bı ıkı tane entresan yanj
Mestgce Benim oğlumda da olmuştu, sanki ergenlik sivilcesi gibi 2 haftaya falan iyileşmişti. Büyük ihtimal yenidoğan sivilcesidir. Yakında geçer sizinki de bence.
Crane Nuralicihangir östrojen hormonundan kaynaklanıyomuş. Kendiliğinden geçiyor merak etme. Ama için rahat etsin istiyosan göster tabi doktora. Bu arada sütümden sürmek benimkine pek fayda etmemişti:(