bakarmisniz lütfen oğlum bugun atesli iki alt dis cıktı dedim acba ust dis mi ku üstünü çıkardım normal.bir dus şurup bas kısmı 38 alını 37 .6 komple cikaedim birtane nevresim serdim al bezi ustune ciplak bıraktım idrarini yapti ama beyaz böyle kusmus ama sulu gibi düşünün birde bezinde turuncu lekler vardu takip ediyodum zaten doktra gitcektik acba kum mu ki basina gelen oldumu cok mu zor kumsa 😭 bu arada 7 ay 22 günlük oğlum