Deletedmom60 Öncelikle sakin olun 😊 bebeğinizin uyuması, uyanmaması çok normal, bir süre daha böyle olacak, hemen sarılığa bağlamayın. Midesi de henüz minicik, ilk gün bir kiraz boyutunda sadece. Siz emzirmeye devam edin mümkün olduğunca, bol sıvı alın dinlenin, emzirdikçe sütünüz gelecek. Sütü en iyi bebek getirir, şart olmadıkça sağmaya çalışmayın. Sağılınca çıkan süt sizin gerçek süt miktarınız değildir. Beni de ilk üç gün süt süt diye çok bunaltmışlardı, eşimin çocuk konusunda tecrübeli bir teyzesi var, çoğalır yavrum sen bol bol emzir dedi, haklı çıktı.