Baharas Bebegm 38gunluk kanında az enfeksıyon cıktı dokto surup antıbıyotık verdı kullanan oldımu cok korkuyom vermeye de doktorada pek guvenemıyom baska doktor yoktu mecburen ona gıttım ?
annesisever3kuzuyu Baharas bız 2 aylıktı cnm yogum bakımda yattık 7 gun verılen ılaclar ıyı gelecektır doktorunu dınle ımkanın varsa baska bı doktora gotur
Aselask Baharas benim kızım erken doğduğu için 1 hafta yoğun bakımda yattı kanında enfeksiyon çıktı o yüzden ihmal etme başka bi doktora da göster
lalelikiz Baharas yatirmasi lazim hastabe askinda. Devlet hastanesine git. Ama endise etme yegenim 15 gunlukken yasadi . Hastanede antibiyotik ile cozuyolar durumu
Dunyamsensn2008 Baharas Vermeseniz korkun kanda enfeksiyon ciddi bir şey tedavisi mutlaka yapılmalı verin Dr. boşuna vermemistir.
Duygu01 Benim bebeğimde 2 ayllıkken olmuştı hastanede yatmadık çok şükür 4 gün iğne 4 gün şurup kullandık öyle geçti