Herkese merhaba. Oğlum tam 3 ay 14 günlük. Emziriyorum ama son bi kaç gündür doymadığını hissediyorum sürekli aç😑 hatta en son doktora gittiğimizde yeni emzirmeme rağmen doktor aç mı annesi emzir hemen dedi ama 10 dk önce emmişti🤔 sürekli emdiği için de göğüslerimin dolmasına fırsat olmuyo o yüzden gece yatmadan mama vermek istiyorum sadece günde 1 kez. Göğüslerim dinlensin süt dolsun biraz diye. Böyle yapan var mı fikir verebilecek bana kararsız kaldım çok😑