Yaaa arkadaşlar böyle bir yanlışlık bütün siteler demi olur acaba ne bu anlamadım 1 hafta sonra 6 aylık olucaz oğluma sma kullandık bu aya kadar ama yetiştiremiyoruz bebelac almaya karar verdim safari de bebelac 2 900 gr yazdım ve BG store diye bir mağazada sipariş vermeyi düşündüm tıklayınca orda cinsiyet beden tablosu filan çıktı Allah kahretsin öylelerini eğer ki işin ucunda yine bir pislik varsa 🤬ne diyim görünce tereddüt ettim siz internetten nerden alıyorsunuz ben hep eczaneden alırdım ama zor oluyor evime uzak bebeğimle gidemiyorum eşim de geç geliyor işten varsa güvendiğiniz site lütfen yardımcı olun 🥰