yemekseverdiyetsevmez Bebeğim 2 aylık ne kadar sürede acıkır meme veriyorum emmiyor emzik veriyorum ardından meme veriyorum hızlıca o zaman emiyor meme reddi mi yaşıyorum. Karnı aç olduğu zaman ağlıyor emmek için acaba tok olduğundan mı emmek istemiyor nolur yardım edin
Birkucukeylulmeselesi yemekseverdiyetsevmez bizde yaşadık çok zor gerçekten 2 ay 20 günlük gazdan diye düşünüyorum hala tam anlamıyla güzel ememiyor maalesef sakinken uykudan uyanınca veriyorum ve evet acıkma süreleri uzadığı için emdikten sonra belli bi süre emmiyor kendisi ne zaman ister ne zaman tutarsa o zaman veriyorum artık ne o ne de ben strese girmiyorum
theartstd yemekseverdiyetsevmez birkaç gündür ben de yaşıyordum. 2 ay 7 günlük şimdi. Emzik verip hemen ardına meme veriyodum anca öyle emiyodu. İki gündür yeni düzeldi bi iki defa yaptı sadece. Bu ayda oluyomuş galiba
Meltemkdn yemekseverdiyetsevmez o dönemde bende de öyle bir sorun olmuştu biberonla sağıpta vermiştim ama memeyi de bırakma istemese de sen pes etme çok inatlaşmadan ağzına memeni ver. Ben en son kucağımda dolaştırıp süpürge sesi açıp emziriyordum işe de yaradı şimdi oturarak emziriyorum ama biraz mızırdayınca hemen ayaklanıyorum :) etrafı izlerken emiyor . 2 buçuk aylık olduk bizde
yemekseverdiyetsevmez Birkucukeylulmeselesi emzik vsr mı canım sizde de şu an ellerini emmek için uğraşıyor ama meme de almıyor emzik de , meme redii böyle birşey mi ya
yemekseverdiyetsevmez theartstd bizimki sadece bugün yaptı ilk kez bende acıkana kadar beklemyi düşünüyorum
Birkucukeylulmeselesi yemekseverdiyetsevmez var canm emzik biberonla da su veriyorum memeyi ardından veriyorum ağzına bazen çok zorluyor öyle kandırıyorum hemen başka türlü tutmuyor baştan beri böyle eziyet resmen emzirmek
Birkucukeylulmeselesi yemekseverdiyetsevmez valla meme reddi buysa biz doğduğundan beri yaşıyoruz maalesef
yemekseverdiyetsevmez Meltemkdn geçici mi canım şu an emziği önce verip çıkarıp öyle emziriyorm acaba reddi emzik mi yaptı bilmiyorum da korkuyorum bırakır beni diye
Meltemkdn yemekseverdiyetsevmez emzik yuzunden oldugunu sanmiyorum suan oglum hem beni emiyor hemde arada biberonla besleniyor emzigide iki günlükken vermistim ben. Suan iki bucuk ayligiz :) arada bir memeyi istemeyebiliyorlar neden bilmiyorum ama pes etmemek lazim özellikle gece ve uykuluyken emzir
yemekseverdiyetsevmez Meltemkdn tm canım inan emzirmek doğumdan daha zor derlerdi inanmazdım öyleymiş şimdi emiyor gece de emdi sadece uyku geçişlerinde emzik istiyor redde sebep olmaz diye düşünüyorum ama
Defneeemmm Benimde aynı prematüre bebeğim 50 gün oldu doğalı memeyi istemiyor şırıngaya alıştı sütüm de azalıyor ne yapacağım bilmiyorum
yemekseverdiyetsevmez Defneeemmm canım uykuluyken falan emzirmeyi denedin mi şırınga verip hemen meme versen
Meltemkdn yemekseverdiyetsevmez bazen olabiliyormuş memeyi kabul etmeme durumu ama geçici oluyormuş genelde hemen stres olmamak lazım. Senin adına da sevindim canım😊
Defneeemmm yemekseverdiyetsevmez denedim şimdi de sabahları emiyor saat 10 da daha emmiyor onu fark ettim@
Birkucukeylulmeselesi yemekseverdiyetsevmez evet gerçekten zoraki emiyor şimdi biraz düzeldi diyorum ama her an aynısını yapabiliyor yani biraz gazdan diyor ebe ama birazda oluşu öyle bence sevmiyor memeyi