Meltemkdn Merhaba, benim oğlum 3 ay 5 günlük iken havuza girdi, kucağımda tuttum ve 15-20 dk dan fazla kalmadık üşümesin diye. Ilk girerken bi “uuuu” dedi, su alıştığından soğuk geldi diye, ama hafif hafif bacaklarını ıslatarak alıştırarak soktum ve çok sevdi. Siz de temiz olduğuna güvendiğiniz bir deniz yada havuza sokabilirsiniz. Uzun kalmayın ki üşümesin, zaten titrer üşürse anlarsınız.
Biz de suya girerken şapka taktık ve güneş kremi kullandık. (Biz Incia markasının güneş kremini kullandık)
Adelim Ben de sezeryanla doğum yaptım. 50-55. gün gibi doktoruma kontrole gittim, kontrol etti ve tamamen iyilestigim için spor yapmada, yüzmede, denize havuza girmede sıkıntı olmadığını, istediğim gibi hareket edebileceğimi söyledi. Bebeğimle birlikte ben de havuza girdim.