Susamm Oğlum 11 ay 20 günlük. Üst ön disin yanindaki dis çıkıyor ama sanki bir kısmı ön dişin arkasinda gibi ve ara ara kanıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Normal mi? Endişe ediyorum bazen. Doktora goturmeli miyim?
Susamm HungryWolf doktora götürdüm. Alttam üstten azı dişler geliyormuş bundan dolayı sıkıntısı. Teşekkür ederim ilginize.🍀
HungryWolf Susamm Ooy o azilar cok mahvediyor yaa. Bizimde disler sisip kanamisti cok kotu bi hafta yiyemedi dogru durust. Doktora goturmustuk artik ilaclarla gecmisti disler iltahap olmaya meyillenmisti azilardan dolayi butun dis eti agzinin ici. Cok gecmis olsun 🌸