Ben kullanıyorum normal jiletten tek farkı kenarlarında jel barlarının olması bu sayede kayganlaştırıcı etkiye sahip daha kolay alınıyor ama sonuçta jilet hemen çıkıyor o yüzden ağdaya dönücem yani o kadar para harcamaya gerek var mı bir jel için emin değilim açıkçası