2 ay 10 günlük bebeğim var sezaryen doğum yaptım 40ından sonra kontrole gitmedim🙈 verilen ilaçları da kullanmadım🙈 vücudum da herhangi bi sorunum yok ağrım sızım da çok şükür 🙏ama son zamanlarda diş etlerim dişlerimi fırçalarken kanamaya başladı dişçi korkumda var gidemiyorum🤦🏻♀️başına gelen var mı acaba emzirme döneminde diş eti kanaması yaşayan var mı🤔