3 ay 17 gönlüğüz ve artık çıldırmak üzereyim oğlum resmen kudurdu sürekli ağlıyor herşeyden memnuniyetsiz mız mız mız 🤦🏻♀️ Gerçekten psikolojim hiç iyi değil biberonu kemiren çocuğum şimdi zar zor içiyor mamayı iştahsızlık huysuzluk ne yapacağım şaşırdım 🤷🏻♀️