Kızım 1 yaşında. Hamileyken bile kafa çapı 2 hafta önden gidiyordu. Detaylı ultrasonda birşey çıkmamıştı. Doğdu 4 5 aylıkken doktorumuz kafa çapı büyük ultrasonda bakalım dedi baktılar birşey çıkmadı çok şükür. Bugün başka bir doktor da büyük olduğunu emar çektirmemizi söyledi. Anestezimi uyguluyorlar emar çekinirken ben uyutmak istemiyorum kızımı ne yapıcam hiç bilmiyorum ☹️