Niloss Kızlar önceki postları okudum da 1 yaş aşısı zor mu geçiyor? Çok ateşlendiler mi? Yaptıran anneler aydınlatırsa sevinirim..
2prematureannesi Niloss korkulacak hiç bişey yok canım bazı çocuklar ateşli geçiriyor bazıları ateşsiz ama huysuzluklari huzursuzluk illa oluyor her cocukta etki farklı olabiliyor biraz çocuğun bünyesiyle alakalı bir durum bence
MuhammedAmine Niloss Çok ateş olamamıştı oğlumda en fazla 37.5 birkaç kez şurup verip kontrol altına almıştım ama aşı yerleri birkaç gün ağrıyor bacaklarından olan . Onun huysuzluğu oluyor birkaç gün
Zeynebsmom Niloss bizim 5 gün hafif ateş oldu ilk 2 gün oldu bitti sandık 1 gün sonra tekrar başladı 2 gün sürdü yani bizim için en ağır aşıydı suçiçeğini de yaptırmadım ağır olmasın diye diğer aya bıraktım ona rağmen böyle oldu ama bazı kişilerde hiç ateş yapmamış
Eymnelf Niloss bütün aşıları çoğunlukla ateş ve huysuzlukla geçmişti bir yaş aşısında hiç ateş bile olmamıştı yani bazı bebeklerde oluyor bazılarında olmuyor kendinizi üzmeyin
2prematureannesi Niloss oğlumu ben bütün aşılarını yaptırdigimda hiç ateşi olmadı sadece bı kere ateşi olmuştu oda tam hatırlamıyorum şimdi yanlış olmasın en ağır bı aşısı vardı o zaman çıkmıştı bu sene 2. Yaş aşısını olmuştu oda zaten son aşısiydi
nicu Bu sabah yapıldı 1 yaş aşısı saat 9da aşı oldu. Bu saate kadar ateş huzursuzluk olmadı çok şükür inşallah sıkıntısız atlatır. Oğlum biraz alerjik bi bebek. Yani yumurta falan yiyor daha çok kuruyemiş tarzı şeylere alerjisi var ama yumurtanın beyazınıda henüz denemedim fakat illaki sarısını ayırdığım tariflerde akından da karıştığı oluyodur yediğinde sıkıntı görmedim veya el yapımı kesme makarnalardan vermeye başladım malum onda yumurta var herhangi bir alerjik durum gözlemlemedim. Ama tedbir amaçlı bugün ve yarın yumurta vermeyeceğim doktorumuz öyle söyledi. Onun dışında enjeksiyon yeri biraz şiş gibi onun içinde 3-4 saatte bir kolonyalı pamuk basıyorum ki ilaç dağılsın ağrı yapmasın diye. Ayaktada çok durmasına müsade etmiyorum yine ağrıya sebeb olmasın diye
tugceo92 Niloss kızım 1.5 yaşında. Her aşımız rahat geçti ateş huzursuzluk falan olmadı bizde. O bebeğe bağlı bir durum. Daha önceki aşılarında ateş olduysa onda da olur olmadıysa onda da olmaz muhtemelen
Thanim Niloss benim oglumda ilk gun hafif bir ates oldu onda da calpol verdim bir kerecik o kadar, zaten huzursuzdu dis cikariyordu asinin ekstra bir huzursuzlugu olmadi
hunilimomm Niloss bebekle alakalı bence benim kızım hiç ateşlenmedi bir kez 37.4 oldu ateşi oda 4.ay asisi oda çok ateş sayılmaz sadece ağladı mesela tutmak zor oldu iki kişi tuttuk mesela ama hiç korkulacak bisey degildi
Esrabsrn Bende 16 sında yaptırdım bir yaş aşılarını biri kol ikisi bacaktan oldu hiç ateş olmadı cok sukur maşşallah sadece gece uyanmazdı nir kez uyandı geri yatırdım ondada başka sorun yaşamadım tek bir aşısı vardı ucretli olandan yanlış bilgi vermiyeyim ama bexero yada nimenrix olan ateş yapmıştı benimkinde ilk ateşlendigi aşıydı o başkada karşılaşmadım bidaki aya bu agır olanlardan biri yapılacak takıp edecem bakalım o hangisiydi görücem onun dışında arkadaşların dedigi gibi birazda bebekten bebege değişme yaşanıyor bu aşılarda sanırsam 😇
nicu bonbonjelibon alerjik bir bebek değilse bencede yemesinde sakınca yok. Benim oğlum biraz alerjik doktor bu şekilde önerdi bize🤷🏻♀️
Organiktavuk Niloss 1yaş aşısında hiç sorun yaşamadık hatta öncekilerde de ama 18 ay aşısında kızımın kolu şişti kızardı ateşi çıktı ilk defa böyle oldu ebemiz ve ebe başka bir arkadaşım normal dedi aşı alerji yapabiliyormuş inşallah başınıza gelmez ama gelirse bilginiz olsun
eliztossmom Merhaba, bizim sadece ilk gün biraz zor geçti. Ateşlenme olmadıda bebeğimin bacagı ağrıyodu sanırım. Çok huysuzdu bacağına dokunduğumuz gibi bağırıp ağlıyordu. Onun dışında gece uyudu uyandı ayaklandı çok şükür sabah :)