Meraba kızlar benim bir ölü bir erken Doğumum var cok riskli geciyor gebeliğim kan hastalığım var trambosit cok düşüyor Buda rahmi acıyor filan herneyse şimdi ben haliyle 2. Cocugu yapmaktan cok korkuyorum ama nereye kadar kacıcam hiç mi olmucak diyorum kendime. Hastanede yattım kızım kuvözde kaldı ölü Doğum filan bunlar cok yıpratıcı şeyler ama imtihan sonucta. Şimdi ben gözümü karartıp tekrar yapsam mı kızım 1 yasında aralarında 2 yaş oluyor bende böyle istiyorum. Doktor bidaha sorun olur yada olmaz bilmiyorum Allah’a kalmış dedi. Yani ya gözümü karartıp denicem artık nasıl geçer bilmeden yada korkarak ertelicem. Kafam cok karışık. Siz nasıl yaptınız belki iç açıcı hikayeler duyarım diye yazdım