H12345 Kizlar bunu kullanan varmı bana kayinbabam hediye almış ama ben beğenmedim kamerası çok kotu ya fiyatına göre… iade edemiyorum fatura kesilmiş . Tek sorun bendemi var acaba
idil1990 H12345 kac gun oldu alali her sekilde iade hakkin var hat takmadiysan tuketici haklarina gidecegini soyle eger merkez odakli calisan bir firmaysa merkezlerine mail at redmi 8 esimde kamerasini begenmedi o da yeni aldi yakibda degistirir
2prematureannesi H12345 redmi note8 pro 64 gb kardeşim kullanıyor mükemmel telefon kamerası süper ama redmilerin normal serileri güzel değilmiş prolari güzelmiş ben çoğu kişiden duydum bunu
idil1990 H12345 fatura iptali yapsinlar kanunda ole bisi yok. Iade edebilirisniz en kotu degisim talep edebilirisniz
2prematureannesi H12345 olsun canım sonuçta hediye gelmiş kullan ne olacak şahsen şanslısın benim eşimin tarafından bana ne doğum hediyesi geldi nede çocuğuma doğduğunda halalari hediye aldı kaynanam bı çeyrek taktı kaynatam 50 TL taktı o kadar