DilekMomy bende silikon uç ile emziriyorum biraz zorlarsan alır bence , hem rahat hemde biberona alışan benekler hemen alıyor
meme-mama olarak devam et , yettiği kadar meme sonrasında diğer öğün mama ver , dünyanın sonu degil
hem bebek aç kalmaz , kaynanana da emziriyorum dersin ne olacak
üzülme her bebek emecek diye bişey yok , mama kötü bişey değil karnı doyar hem bebeğinin öyle düşü n