Merhaba kızlar 55 günlük bebeğim var bazen çok güzel uyuyor ama genelde gündüzleri uyumuyor çok huysuz ağlıyor yarım saat uyuyup uyanıyor niye böyle anlamıyorum geceleride zaten 2-3 gibi kalkar yatar 5 te kalkar sonra her saat başı uyanır devamlı ne zaman düzene girer bu yada bişeyi mi var daha yeni kontrolden geldik herşeyi iyi dedi doktorumuz ama niye böyle huysuz 😔