Arifcanmoms1 Hanımlar ben çoğu kişinin sezaryen izine bakıyorum çok az ama benimki aşırı kesik uzunluğu çok fazla kesigim var nedendir acaba 6 buçuk aydır sezaryen olmusum
Minnakbebek Arifcanmoms1 sezaryan dikişleri sabittir tıpta siz yanlissinizdir ben 2 sezaryan oldum ayni boy ikiside fazlasi yok1 karış eni
Arifcanmoms1 Minnakbebek yanlış degilim hanımefendi kiminkini gorduysen hepsininki kısa benimki uzun kesilmis
Arifcanmoms1 filtrelikahve evet estetik ama baya kesmişler kiminkini gorduysen çok az ama benimki cokk uzun
Minnakbebek Arifcanmoms1 o zamn dktr tercihiniz yanlış olmuş özgüveni olan ve eline güvenen kısa keser eli alismis uzun kesmeye demekki
Arifcanmoms1 Minnakbebek vala doktorumda op.ve yaşlıydı yani nasıl böyle yapar anlamadım açıkçası sonuçta kiminkini gorduysem herkesin ki kısa
Minnakbebek Arifcanmoms1 halamin kizi özelde çalışıyor bir bayan doktr cok kesiyo demişti şaşırdım benim erkek yaşlıydı 1 karış anca kesigim vardi sen iyisin dedi hatta her yiğidin yogurt yiyişi başka başınıza bir sey gelmeden atlatmissiniz en önemlisi bu