-Alimm- Oğlum 22 aylık cildi çok kuru , doktor atopik ciltler için olan şampuanlardan almanız gerekli dedi. Kullanıp memnun kaldıklarınızı yazar mısınız ?
Pinar4063 -Alimm- mustela kullandık sonra bioderma atoderm serisini kullanıyoruz bol bol nemli tutuyorum vücudunu %100 pamuklu kıyafet kullanıyor
_alya_ -Alimm- kizimda bebek egzamasi vardi. 3 ayliktan beri. En son doktor doktor cok pahali fransa uretimi bi sampuan onerdi almadim. Mustela aldim. Doktorun inerdigi sampuanin kremini aldim. Her dustan sonra nemlendirdim terletme tozda tutma dedi. Ve gecti. Kizimin cildide cok kuru egzamaya donusmesin. Musteladan memnum
-Alimm- @Pinar4063#581035ok teşekkür ederim . bioderma atoderm tek bir serisi var dimi? Çocuklar için ayrıca yok ?
BabyGroot -Alimm- bende mustela kullanıyorum saçın köpük şampuanını vücuduna normal vücut şampuanını ama bende nemlendirici arayışındayım linola kullanıyorum ama pek etkili değil gibi kuruyor yine hemen
Mysunshine -Alimm- biobaby kuru ve atopik ciltler için olan şampuandan kullanıyorum. Oğlum 5 yaşında ve hala devam ediyoruz aynı şampuana. Dr önerisiyle almıştım.
madambovary -Alimm- mustelanın stelatopia serisini gözünüz kapalı kullanabilirsiniz gerçekten çok iyi.