GizemLiya canım sakın sütüm yetmiyor diye düşünme benimde öyleydi 15 günlükl olana kadar o şeklide devam etti devamlı emmek istiyordu ve midesi dolu olduğuna sindirmeden süt çıkarıyordu geriye mama bile vermeyi bi kere denedim ama karnı aç olmadığına almadı ne mama ne biberon bende ısrar etmedim gerekse memede uyudu kendini orada çok güvenli hissediyor senin kokunu alarak sonra kendi kendine bıraktı artık beşiğinde daha dalmadan uykuya yatıp uyuyor bu zor süreç bebeğin adaptasyon süreci çok yoruucu oluyor kapıdan çıkmak istemiyodum insanlar geliyordu bizimki hep memedeydi korkuyordum hep böyle mi olucak diye ama düzldi emzikte kurtarıcı oldu luan 54 günlük 45 günlükken emzik vermeye çalıştım 5 emzik denedikten sonra bi emzik beğendi keşke başta vereydim valla alıştırma çok zor oldu oda bir kurtarıcım oldu diyebilirim devamlı vermiyorum gün içinde uykuya geçiş evresinde yardımcı oluyor ondan sabret geçicek 🌹😍😍