Cerenzenginn00 Ya derindondurucu almak istiyorum ama kararsz kaldim cekmeceli olan vr ve diger turlu sizde hangisi var memnun musunuz
Tuba Cerenzenginn00 Başta kapaklı kullanıyordum şuan çekmeceli kullanıyorum ve çekmeceli daha kullanışlı geliyor bana😊
delibirhatun Cerenzenginn00 7 Bende çekmeceli almayı düşünüyorum kaynanamda ikiside var çekmeceli daha uygun diğeri karışıyor her şey 🤦🏻♀️
tostosum Cerenzenginn00 büyük bişey almak istiyorsanız vestel 7 çekmeceli tavsiye ederim. Geçen yıl aldım, litresi de baya fazla 300 civarı
nxy2008 Annemde çekmeceli model var çok kullanışlı. Kendi buzdolabımın dondurucusu da çekmeceli. Bence daha düzenli oluyo herşey. Aradığınızı kolayca bulup çıkarıp koyabiliyosunuz.
Tuba Cerenzenginn00 Çekmeceli olanı bende daha büyük ve açtığım zaman herşeyi görebiliyorum diğer türlü zor buluyordum aradığımı🙈