Kızlar mrb 17 gün önce sezeryan doğum yaptım bebeğim ilk doğduğu zaman çok hızlı nefes alıp veriyormuş nefesi düzelince odaya getirdiler ama 17 gün olmasına rağmen nefes alıp vermesi hala çok hızlı kontrole gittiğimizde çocuk doktoruna sordum ama normal dedi bu durumu yaşayan varmı acaba yardımcı olurmusunuz