Kizlar bebeğim 1 yaşında ve kaşıkla yemek yemiyor kaşıkla düşman resmen🤭 yemekleri sadece ekmek banarak yiyor kaşıkla verince reddediyor sürekli ekmek yemeside zararlıdır illaki. Patates olsun kofte olsun bunları elimle veriyorum daha doğrusu bütün yemekleri elimle veriyorum. Böyle bebegi olan varmı nasıl kaşıkla yemek yedirecem tavsiyesi olan varmı arkadaşlar 🙏🙄