Kızlar oğlum 1 yaşında, 8. Aya kadar yalancı emzik kullanarak kucaktagezdirerek uyuyordu uyanınca yaşancı emzikle devam ettiriyordum sonra emziği bıraktı beni emzik yerine koydu yaşına yaklaştı daha da sıklaştı özellikle geceleri aç olmadığına eminim sürekli açık olsun istiyor beşiğine koyuyorum ağlıyor saatte bir kalkıyor artık dayanamıyorum birkaç kere eşim uyutmaya çalıştı uyuyor beşiğine koyuyoruz yine emmek istiyor sürekli emerek uyumak istiyor. Artık geceleri uzun uyusun istiyorum gece beslenmesini 1 e düşürmek ya da emerek uyuyorsa biraz uzun uyusun yarım saat bir saatte bir uyansın istemiyorum . Tecrübeleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim. Yatmadan gece muhallebisini yediriyorum eşim ağladığında meme istemesin diye alıp deniyor ayakta sallamıyorduk artık uyusun diye sallıyorum sürekli onu bile kabul etmiyor yanımızda emerek bekleyecek sürekli .