Sheqermom bizde 2 buçuk aylıkken başladı ve tam bir ay sürdü ben emsin diye ısrar etmedim hiç yoksa daha çok yapıyor emene kadar asla zorlama çok acıkınca emiyor asla mama verme seni hiç almaz ayakta emzirmeyi dene mutlu anlarında dene ama asla ısrarcı olma en güzel uykusunda emer bir de meme reddini bırakmadan iki gün önce uykusunda bile almadı sonra bir baktım kendi emmeye başladı bitti şükür zor bir süreç normalde bir iki hafta sürüyormuş biz çok yoğun yaşadık