Kızlar bebeğim emiyor karnı doyuyor uyuyor göğsümde. Sonra alıyorum bunu bu sefer elini emiyor. Elini emmesin diye emzik veriyorum onu da baya emiyor ama anlamadım aç olduğunu sanmıyorum çünkü sürekli emiyor. Bu durum 2-3 gündür devam ediyor.Bu aralar yeni yeni hareketlenip karsılık vermeye basladı bize. Eskisi kadar ağlamıyor daha çok ilgi bekliyor oyun istiyor. Acaba boşlukta kaldıgı için mi emmek istiyor sürekli.