Ya valla delircem yardim edin ya. Kızımı emzirerek uyutanlardanim malesefki. Yere koyduğum anda ağlıyor ve uyanıyor. Ne yaptıysam olmadı
ağzına emzik koyup pış pış yaptım yok
emzik koymadan poposuna hafif vurarak pış piş yaptım yine yok.
Biraz ayağımda salliyim dalsın bırakayım yok
Birakiyim ağlasın biraz sonra dalar dedim yok ağlaya ağlaya uykusunu açtı
Ne yapicam nasıl yapicam delircem gece enaz 6 7 kere uyanırız çok.zorlaniyorum artık büyüdükçe düzelir dedim ama nerde 6bucuk ayligiz😔😔